Претражи овај блог

понедељак, 28. март 2011.

Kroj

Ukrascu tvoju senku,
obuci je na sebe
i pokazivati svima.
Bices moj nacin odevanja
svega neznog i tajnog.
Pa i onda,kad dotrajes,
iskrzanu,izbledelu,
necu te sa sebe skidati.
Na meni ces se raspasti.
Jer,ti si jedini nacin
da pokrijem golotinju
ove detinje duse.
I da se vise ne stidim
pred biljem i pticama.
Na poderanim mestima,
zajedno cemo plakati.

Zasivacu te vetrom.
posle cu,znam,pobrkati
moju kozu sa tvojom.
Ne znam da li me shvatas:
to je prozimanje,
to je umivanje tobom.
Ljubav je uvek ciscenje nekim.
Ljubav je neciji miris,
sav izatkan po nama,
tetoviranje mastom.

Evo,silazi sumrak,
i svet postaje hladniji.
Ti si moj nacin toplog.
Obuci cu te na sebe,
da se ovako,pokipeo,
ne prehladim od studeni
svog straha i samoce.



Miroslav Mika Antic

Нема коментара:

Постави коментар