Претражи овај блог

уторак, 29. март 2011.

Epitaf za suze boje runolista


Jos mi ponekad 
dodje u snove 
u istom haljetku 
duginih boja 
iste mi rijeci 
njoj mrakom zaplove: 
"Laka ti noc malena moja." 

Udje u oci, 
u srce u pore 
korakom vojnika 
pred sudnji boj 
njene mi usne 
sapatom zbore: 
"Laku ti noc maleni moj." 

Negde jos ima 
u ovom gradu 
ulica ljubavi 
klupa bez broja 
jedno palidrvce 
za jednu baladu: 
"Laka ti noc malena moja." 

Imas suzu 
boje runolista 
kosulju, 
neki smijesan kroj. . . 
ti isti, ja, 
sebi ni slicna: 
"Laku ti noc maleni moj." 

Da li cu te 
jos jednom sresti 
ili ces zauvijek 
nestati k'o Troja. . . 
Jos jedna sjen'a 
na srebrnoj niti: 
"Laka ti noc malena moja." 

Na po' si puta 
a vec na dnu 
sa glavom u pijesku 
kao noj . . . ?! 
u svakom osmijehu 
jos trazis Nju? 
"Laku ti noc maleni moj." 

  M.B.Romanov

Нема коментара:

Постави коментар