Претражи овај блог

петак, 20. мај 2011.

Volim te za sve zene koje nisam voleo


Volim te za sve zene koje nisam voleo,
 za sva vremena u kojima nisam ziveo....
 zbog mirisa velike pucine i mirisa toplog hleba,
 zbog snega sto se topi i proletnih cvetova,
 zbog zvezdanih noci i svih suncanih dana.

 Volim te zbog tvoje topline i neznosti ....
 zbog tvog osecajnog srca.

 Ti si moj razum kad' nisam siguran u sebe....
 moja zvezda sto mi tamu obasjava,
 moje sunce sto mi dusu zagrejava.

 Bez tebe bi zivot bio samo siroka pustinja ,
 jer ti si zvezda na mojoj stazi i suza u mom oku .

 Ti si svetlost u tami zivota i beskrajna tema za moje snove .
 Ti znas da mi trebas kao zori sunce,kao suncu zrak....
 kao plimi oseka,kao kisi kap,

 Trebas mi kao skitnici daljine,kao tisini zvuk,
 kao sanjaru snovi i pesniku prolecne kise.

 Moj zivot bez tebe bio bi kao noc bez jutra,
 kao danas bez sutra...kao dusa iscrpljena .... prazna.

 Lepo je otvoriti oci i znati da postojis da si tu.
 I ne trebas me voleti mnogo,dovoljno je malo,
 ali neka to bude zauvek .

N.N

Нема коментара:

Постави коментар